Pages

Ads 468x60px

Monday 30 June 2014

Table Runner Sulam Nusantara

Selamat datang ke blog ini, terima kasih kerana berminat dengan Table Runner yang kami pasarkan. Blog ini diwujudkan untuk mempromosikan dan menjual Table Runner atau alas meja dari Bandung, Indonesia.

Table Runner ini bercorak bunga-bungaan dari kain satin dengan sulam kerawang yang kemas dan teliti. Table Runner ini sangat cantik dan kelihatan elegan dan mewah yang pasti akan dapat menceriakan meja anda pada hari raya dan hari-hari lainnya yang mana masih boleh di dapati dengan harga yang murah dan mampu milik.

Table Runner ini boleh di beli dalam dua saiz iaitu untuk coffe table dan juga meja makan. Table runner pendek boleh didapati dalam saiz 100cm x 39 cm. Manakala saiz table runner panjang ialah 180cm x 44cm. Table Runner ini hadir dalam beberapa design sulaman bunga yang dan warna-warna yang ceria dan menyerlah. Sila browse blog ini untuk pilihan warna dan corak yang berkenan di hati tuan dan puan.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya Shahrina di nombor 017-3531184. Anda juga boleh menghubungi saya melalui WeChat dan WhatsApp atau meninggalkan message Facebook di Shahrina Adam

0 comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates